Heart-Ache Quotes

Saturday, 4 July 2009

Liga Juara Hot FM n Hafizzz!!!

Ni story mory Ahad lepas tang Hotfm berkunjung ke Kuching,Sarawak bertempat kat SukmaRia..anyway tak expect pun dapat pegi pagi tuh coz hari sebelumnya tahu dah yang ari Ahad tu ada hal penting lain..tapi tetiba pagi ahad last minute dapat lak pegi ke Sukma dengan misi merazzi Hafiz !! Ahahaks…mula la kelam-kabut mandi, breakfast apa sume dan tak lupa rutin pagi beri makan kekucing n rerabbit ku dulu. (adik2 jangan tiru perkataan ni sumer, kang tak pasal-pasal kena rotan cikgu BM..ahahakss..)

Tak jadi nak bawa baju Hafiz n bebarang jenama (‘jenama’ nokksss…) Hafiz lain coz terpikir kelak bukannya Hafiz aje selebriti yang datang n ini bukannya concert Hafiz,okeyyy.

Traffic jam..manusia ramai..suhu panas boleh letak telor atas kepala gerenti masak terus..siap buat telur dadar sekali bagi Hafiz makan sarapan. pheww..what a hot Sunday.
Sesampai je..hmm..ramai lak manusia pakai baju Hafiz. Nyesal lak aku tak pakai.
Time aku sampai Hafiz belom sampai lagi, Dafi dah sampai dah (bonus, cuci mata dulu)..aku dok nunggu depan pintu keluar masuk booth artis n pemain futsal jer..tak tengok lelain main n nyanyi. Tup tup akak Misha O. pun datang sekali,siap bersalam malu-malu kucing kat manusia dokjaga tepi booth dorang, termasuk aku.

ni la area aku gigih dok nunggu Hafiz datang, depan booth bala artis. lupa sapu losyen ari tu..kulit terbakar. aku ada kat baris depan celah2 manusia, nasib baek perempuan sebelah aku tak bau hacem..


tetiba jer Fara Fauzana jenguk kuar dari booth n yang kat sebelah tu bukan Apiz yer.
Sapa la tangan yang gigih interprem tuh. hanginn...



"owhh..i very terharu coz uols sudi jumpa i..anyway ari ni memang lebih hangat dari biasa..terus sokong Hotfm,keyy..." Sambil menjeling drumstick kak Fara. (jangen mare)
Tomok ada gak sekali tapi tak sempat nak ambik gambar coz very the laju dia jalan ker..malu ngan aku? (very the berangan punyer statement. Larikkk !..)

And ni la saat very the c*** buat aku. Hafiz datang tapi baru je nak ambik gambar terus terpadam hp aku. Memang c*** la time tu, apa kejadah nya hp low batt padahal penuh je awal pagi n takde lak aku ambik gambar bebanyak sebelum tu (4-5 bijik je) n video jauh sekali tidak. Sah-sah battery nak mampuih, very the c*** nye hp. Mampuih la ko kalo ku beli yang baru. ( and statements ni cam tak seswai lak post kat blog ni,tak seswai ngan tagline blog aku..hehe..sila tengok atas blog sekali..maap)

Dafi, pinjam hidung tuh leh?


Misha : Eh, korang tak hangat ker gigih nunggu akak datang nih?
Nih ha..akak da bawak mineral water bagi kat korang..cian gitu, kena lama nunggu akak.

hmm aku tak dapat ambik gambar nyer dengan peluang sebanyak itu Anyway Hafiz very the sporting. Aku suspek la. Dia tak lokek nak bergambar ngan fans ker…abang-abang RELA yang jaga time tuh tak seganas time kat Tourism Complex ari tuh?

very the sporting Dafi n akak Misha, siap 'peace' lagi walau sedang menjamu selera

Ahahakks..Hafiz main ngan seluar jeans,apa lar..k lah, Hafiz tak suspek pun dia akan join sekali main futsal. Ingat tukang nyanyi jer. Tu yang dia berselingsing seluar (ada ke perkataan ni? Cek kamus jap.) Aku heran la ngan alien mana ntah datang ni yang propa mengata kat blog-blog, berita apa summer yang si Hafiz ada sumbat 2 goals?? Haikk..sah2 aku tengok satu gol pun tak de dia score. Hampir2 sumbat ade la. Nan ado… Ahahakkss..(we still luv Hafiz). And team Hafiz, team Jin Notti menang! The one with jersi kaler oren gitu.

kecik je gambar ni..c*** nyer gambar.
haha..hafiz n his very own bandana. nak satu!
gambar : credit to aida fairunie 's fb

team Jin Notti menang.
one n a half month ago Hafiz also the juara...
gambar : credit to Hotfm
tak baek aku curik pic ni dari Hotfm, hakcipta terpelihara nokkss..mampuih aku.


lautan manusia..
gambar : credit to Hotfm

Acara kemuncaak ialah persembahan Hafiz. Aku suspek la even after bertendang bola tadi, langsung tak semput lak dia nyanyi. Very the proud n Cat Farish yang dok tepi stage pun ternganga je tengok dia perform. Ahahakks..

Hafiz kat stage..aku kat tepi speaker belakang Hafiz..
lepas ni pegi klinik ENT, pekak jadinya.
gambar : credit to Hotfm
(again..)
beralih..musim ke musim..
gambar : credit to Hotfm

Next??..balik ler.
To Hotfm, korang memang best bawak Hafiz gi sini..futsal pun very the gempak.
Suka-suki nye warga Kuching ngan kesportingan DJ-DJ Hotfm.
Sejak bila aku rela datang ke event macam nih? Sejak penyakit Hafiz.
******************************
*nak beli brand hp mana pulak yer?









0 comments:

 

ceca Grumpy Cow