Heart-Ache Quotes

Sunday, 28 June 2009

Bosannya...

heh..balik keja Jumaat lalu terus tukar baju gi dinner..tapi time on da way tuh..hangin giler coz perjalanan tersangat la ciput semacam. Aku bencikkk traffic jam!!..lelebih lagi time nak rush macam tu.. dah la dinner start kul 6..aku kuor kul 5..sapala si polan yang tak peka langsung buat 'timetable' camtu..tahu masa tu orang biasanya baru balik dari tempat kerja dibuatnya time dinner camtu..at least buat la kul 8pm gitu.. ish.. Sampai je kat destinasi acara memang dah mula dah..siap dah dengar penyanyi nyanyi melalak dari jauh (sound system masa tu sangat la hancur..). Pastu dalam tergesa-gesa nak masuk ke dalam terserempak plak ngan seorang penyanyi tempatan ni tapi oleh kerna kite memang dah lambat sangat, so buat tak tau je la..(lain la kalau Hafiz..ahaks haks)
Lepas tu kepala terjulur-julur cam kepala Qhaud masa konsert (abis la aku ngan fans Qhaud..larikkk!...) cari mana sebenarnya meja no 36. Tapi alahai...sepanjang dinner aku punyala bosan..bowwwsann...lagi pun masa tuh memang dah ngantuk yang amat..n suddenly dapatla info dari fan Hafiz yang sorang ni repot info terbaru tang Hafiz..terbuka jugak mata masa tu baca sms dia. Sayangnya aku tak dapat menikmati malam dan hidangan masa tu coz selain penat dan mengantuk jiwa dan otak aku kacau terpaksa terima semua setiap nyanyian sumbang mambang penyanyi yang buat persembahan masa tu.. suara ke laut ke jamban ke parit longkang semua ada. Tension macam Nobita tension dengar Giant nyanyi (pecah lubang aku suka tengok Doraeman lak..huhu). Aaa..ditambah kan lagi ngan bunyi yang bingit, pekak telinga..pun masih boleh buat aku ngantuk.
n aku nak tambah cikit sini tribute la kat Michael Jackson..lagipun aku membesar ngan lagu dier..banyak lagu dia aku ingat n suka..paling best la lagu thriller siap terkenang ngan tarian zombie kampung pisang cam orang tengah sidai baju gamaknya. Kalo lagu slow of coz la lagu You are not alone..
Tau la MJ ni sampai ke mati pun masih ngan kontraversi dier..tu la pasal cian jugak. Paling aku cian la motif die selama nih buat transformasi ngan muka n body dia..apa-apa je lah..lebih baik pandang bakat dia. Aku rasa ramai orang yang keji dia sebelum i pun tergezut ngan berita pemergian dia.. baru korang ingatttt ye??..rest in peace..

*pasni tak tengok lagi moonwalk yang asli..

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow