Heart-Ache Quotes

Tuesday, 9 June 2009

Coret coret kemalasan

Coretan kemalasan untuk hari ni
hari terakhir cuti aku...........esok start kerja plak...yawn..**
kerana hari ni hari terakhir aku rasa perasaan yang BORING amat amat ya terlalu boring... tak tau la nak buat apa.. 1st in the morning, makan jagung dulu (uhuhu)
then..baru teringat nak ambik sijil kat kolej n gambar studio semasa konvo Nov 2008 dulu..wui..arap tak bersawang lelabah foto tu lak..
before mandi, dengar lagu compilation juara af7 Hafiz yang ku download n burn terus ke CD (HEHE..jangan mare ye..kluar je album baru Hafiz akan ku beli terus yang original). Aku download n burn pun bukan aku tak sokong muzik tempatan , saje je tak sabar nak dengar lagu Hafiz tiap hari berulang kali. So ..cepat2 la kluar album ye dak Hafiz!
aku kuar ambik gambar konvo je tapi sijil lom kluar lagi la kononnye..lambat nye proses.
dah tu pegi jalan2 cari makan yawn.... kan dah kata, boring sesangat ari ni
aku abiskan petang ngadap internet jer....update FB, blogging (wuaa..Hafizblogspot nak tutup..)
,dengar lagi lagu Hafiz (kemaruk)
yawnnn.sekali lagi..tersangat la boring..malas lak aku
*yawwnn...

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow