Heart-Ache Quotes

Friday, 5 June 2009

Hafiz ni kau punya pasal daa..

24 May (kisah lama..) ari tu sanggup aku tak hadir birthday party cousin aku semata-mata nak tengok Hafiz AF7 kat Tourism Centre, penampilan sulung dia kat Sarawak after dia menjuarai AF7 ari tu.. of coz la ta leh lepas peluang (dah kita ngaku kita ni Kipas Susah Mati dia?).
Dan sebagai kakak (pinjam tagline Tiara J. jap) saya menggunakan kuasa veto saya memaksa adik dan merasuahnya $$ (orang BPR ada ke baca blog aku?) untuk menemani ku gi tengok Hafiz…ahahaaks..ada ku kisah??
Paling dia alergik la datang tengok show artis ni tak kisah sapa dan aku pun bukannya suka datang berhimpit-himpit bersesak ngan orang (cium bau ketiak orang masem ada la) tapi demi Hafiz aku sanggup. Ketepikan J.Lo, Mariah Carey, Brad Pitt (klau dak Hafiz ni yang buat live show serentak ngan mereka, sanggup ku nengok Hafiz dulu (tanpa was-was).
Ok straight 4ward..manusia yang datang memang la ramai masa tu tapi start aje dak Hafiz ni muncul kat depan manusia-manusia ni jadi tak terkawal la pulak. Mesti Hafiz tak sangka yang orang minat dia sebegini rupa. Well Hafiz, ni la harga yang perlu kau bayar kalau kau dah nekad masuk ke dunia yang kau impikan ni. And aku sedaya upaya pastikan dapat posisi dan gambar yang terbaik masa ambik gambar dan hampa giler time tu coz sesi sign autograph terpaksa dibatalkan dek kipas susah mati yang makin mengganas. Dia sempat nyanyi 2 buah lagu je Masih Jelas n I believe I can fly…. Paling kitaorang hangin la ngan abang-abang RELA yang mengawal acara masa tu. Apa kejadahnya mereka dok berdiri halang pandangan kitaorang nak nengok dak Hafiz ni pun susah. Sengal.
Akhirnya bila dah abis….aku check balik..satu apa pun langsung Tak Jelas…..(ikut lagu Masih Jelas) semua gambar-gambar yang ku ambik. Video yang diambil pun bagai tengah mengambilnya dalam keadaan ribut taufan and gempa bumi skala 6.9 ritcher gamaknya. Ahahaks…
*keesokkan harinya aku terpaksa kerja dalam keadaan bahu yang sakit.

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow