Heart-Ache Quotes

Sunday, 13 February 2011

Bila aku ter-beli..

ter-beli mascara lagi dek kerana mascara lama dah habis. (ter-beli??) Tapi aku rembat yang aku tak pernah beli sebelum ni.. entah,agaknya tertarik dengan kekecilan sekecik jari kelengkeng aku ja. Brand In2It .. RM12+ ja lah. Kotak bungkusan mascara tu dah terbang aku buang kat mana entah..laju ja aku buang,malas nak jadikan koleksi dalam laci. Oh, atau kucing aku dah koyakkan kot?..
Mascara In2It ni fibre-free.. berus ber'balloon dan kaler yang aku pilih adalah 'very black'. veerrrryyy black. Black macam Black.
Tapi tak nak lah aku upload gambar aku dah guna mascara ni.
Apa kes..bukan niat aku nak pomot benda kosmetik.. aku cuma nak pomot kedai WATSON.

Wey, PerhaTIAANNN!!~~~
Kedai pakcik WATSON sekarang tengah offer,SALE sini sana..... Banyak dowh produk dorang jual tengah murah sekarang nih. (hmm..macam sejak Krismas tahun lalu ja dorang berjualan murah nih. ) "_"

Hari ini juga tangan aku ter-beli lagi rantai leher anjing... anjing aku lah. Anjing bertuah..
Yelah,anjing aku peminat Chelsea...jadi,itu je lah yang mampu ku hadiahkan.
Chelsea! Chelsea!



Anak anjing tauke kedai barangan haiwan ni cumel sangat....
telinga dye kaler kuning oren dowh..
Puas aku nak ambik gambar curi dia..Hoh!
Haram..buat muka pemalas lagi bila aku nak ambil gambar.

*******************************************************

Cam-whore?...Cam-slut?...Cam-bitch?...

Ahad, 13 Feb 2011

- pis! -
tentu lah gambar ni telah diedit..
kalau tak..takkan lah muka seputih dan seterang ini..
hoh..


kenapa la aku suka buat muka macam ni..
eh,tangan aku macam sesuatu ja??
apakah..urrgh..



*********************************
dompet aku rabak lagi....duhai nasib...nangis.. T.T

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow