Heart-Ache Quotes

Saturday, 12 February 2011

Blog Merah Jambu - oleh Ms.Ceca

macam best pulok ada gambar macam nih ahahaha..

Bayangkaaaannnnnnnnnnn..................sejak Julai 2010 lalu aku langsung tak updet blog ni lagi?!.................. his his hiss..

Oleh kerana hari nan indah ini.. aku tiba-tiba menjadi seorang yang rajin maka dengan ini aku cuba merajinkan diri dengan mengeblog. Blog apa saja. Apa saja. Selain Fesbuk..kat sini juga tempat aku meroyan.membebel dan mengomel. Hehehe..

Jadi..untuk mulakan segalanya..header pon tukar baru..nama blog pon tukar baru..dulu 'it's a girl thing' ...sekarang tukor pulok jadik 'blog merah jambu' (yippie..ada nama baru)

Hoh,aku ingat aku sorang je ada nama macam nih..berjuta lagi di luar sana guna nama merah jambu nih. hoh!




******aku pandai makan. aku tak pandai mengeblog******

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow