Heart-Ache Quotes

Saturday, 1 August 2009

This is 4 u - Happy Birthday!!

wahh...dah 1 Ogos..tak terasa gitu..bulan kemerdekaan dan bulan
yang diharap banyak benda baik berlaku. Kalo banding bulan lepas,
bulan lepas macam2 benda sedih berlaku..
Dan tarikh 1 Ogos ni..birthday one of my bestfren time sekolah dulu..
hihikk..kekadang aku slalu gak konfius
ngan tarikh nye. 1 Ogos ker..31 Ogos?? hehe..
Pepandai lak aku..so to my fren...
Elvy Grace Simon,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
Ok fren, brapa dah umur ko? hehekk..nak ku bagitau kat blog
ni ker? hihikk..actually dier sebaya aku la..
walau si manis Elvy ni skrang tengah
idup berkeluarga dengan 2 anak yang comeyyyy
macam parents nyer jugak, si Elvy ni tetap mama
yang voque gitu..Wahhh..semoga happy, gumbira and
bahagia selalu..
Sorry V, budget ku tak cukup nak antar ko holiday gi Bali nun..and coklat yang sepatutnya
ku hadiahkan untuk ko dah cair hadam dalam perut aku.
hihikk..
..all the best..
*takkan la ku upload pic dia kat sini plak.
kang abis aku dicarut kelak..larikkkk..

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow