Heart-Ache Quotes

Sunday, 27 June 2010

Shopping!Shopping!

Hari tuh hari shopping..semalam pon hari shopping..hari nih pon hari shopping.. ohhh tidakkkk....andai purse dan duit nih bukan aku yang pegang. urghh! Tapi jujurnya..aku bukannya sorang kaki shopping yang pemboros (betol ke??), tapi kalau aku memang nakkan sesuatuh pasti jari akan mengorek purse dan mencari matawang cap agong iteww...huhu..
Nah ni yang aku sempat angkut...Neroli Jasmin Body Mist-Body Shop dan pewangi Tracia Internal Passion..huhuhu~~ Satu lagi pewangi Bodyshop dah hadiahkan kat mak.

Dan yeayy....aku dah beli Mascara terbaru dari Silkygirl RM20+...banyaknya produk Silky aku tapi takdak satu pon berkenan ambik aku jadi model Silky dorang. Huahuahua :P

Muahaha...masuk Popular Bookstore sempat rembat satu novel lagik. Biasanya lebih dari satu tapi bior la satu je kali nih.. Novel yang aku belom baca pon nih namanya FireSpell RM20+,pengarang Chloe Neill (baru dengar nama nih..) Lagi satu karya pasal pontianak(vampire) yang berlambak di pasaran. Akhir-akhir nih banyak pulok novel antarabangsa pasal pontianak dijual..sejak penyakit Twilight bermula. Adeh.. orang yang minat pontianak memang la akan beli semua tapi aku beli kalau aku terpikat ngan sinopsis belakang novel tuh je. p/s...aku belom baca novel nih lagi sebab ada 2 lagi novel belom abis baca. Muahahaha.. :P
Dan pics kat bawah aku ambik masa jumpa Adira dan Daus tadi lorr.....
Ekot antar dorang kat epot balik KL...




********************
shopping ialah satu senaman yang baik

1 comments:

Mod Freez said...

hi kenal kat adira ker? saya minat kat dier gak..

 

ceca Grumpy Cow