Heart-Ache Quotes

Sunday, 11 April 2010

Entri ini takde tajuk...

Aku kuar rumah tadi, pekena ABC Air Batu Campur (macam lirik lagu budak tadika lak..) , Kuching sejak akhir-akhir ni jadi mangsa pemanasan global, yang dimana cuaca macam ni lah yang akan menguntungkan para penjaja cendol,air batu campur atau Pakcik Bujai yang jual ice cream tepi sekolah tuh... Memandangkan aku ni hantu roti canai telur ( dunia ni macam-macam jenis hantu ada..) , so aku order la sekali roti tuh, sebelum beli, ko kenalah kenyitkan mata dulu, (ehek..) kot-kot ada lah mamat buat roti tu tambah telur lebih sikit.. :P (aku tipu je lah..)



















Hish..aku dah macam blogger lain lak yang suka tepek gambar-gambar makanan kat blog dorang.. Macam dah jadi satu ikutan kan?hmm.. larikk...






Dan macam satu ikutan kannn dengan
bergambar depan cermin, tangan
pegang kamera..ko bergambar kat bilik tidur,bilik air..
asal tempat ada cermin je... Larikkkk....
Eh..malam tadi aku habiskan masa aku dengan kuar ngan sepupu sepapat dan mak aku gi dinner ke satu hotel ni..ala..dinner anjuran persatuan penduduk dari satu perumahan..(berahsia sangat ngan nama ni..)
Majlis bermula kul 6.30 petang tapi aku ngan mak aku buat muka selamba cekodok je datang hampir pukul 8 malam.. pastu susah cari tempat letak kereta, kena letak kereta jauh dari hotel..ambik ko,penangan datang lambat.



Err..ni sepupu aku..err..mati la aku,motip aku
nak tepek pic dia ni kat sini?..
Larikkkkkk.......











Pastu, dah la datang lambat..mak aku asyik tanya pelayan muka seposen tu ambik kan air dan gelas dia. Bangku ada 10, tapi gelas ada 9 je..ada di curi kah atau memang kesilapan pelayan muka seposen tu?
Nak beri senyuman sikit pon salah, buat muka seposen dua posen je..tu tak termasuk sekali hampir tumpahkan air kat aku. Pastu bukan nak minta maap pon, makin buat muka seposen jer.. Kedua kali, tumpahkan air kat orang meja sebelah..hoho..pelayan yang sama gak... Aku kira dia bukanlah pelayan baru, tapi yang ni muka memang nampak macam pelayan senior..apa kesss?
Haha..aku ni datang bulan ker sampai nak mengentam pelayan pelayan ni..hihih..minta maap.




















Kacau je makcik dukung anak tepi tu..













Acara-acara yang ada malam tu...poco-poco la..(bosan dowh..),sesi karaoke..eh, si S.Jibeng celup pon ada gak. Nyanyi macam tiang lampu tepi jalan depan umah aku,pastu pakai spec hitam ..haha..layannnn...

Haha..last but not least...pic muka-muka ceria duduk kat table 14..hoho.. ambik ko..angkat bakul.
**********Sekian la diari aku yang versi 'boleh baca oleh semua ini...************ next week buat lagi.hahaha

0 comments:

 

ceca Grumpy Cow