Heart-Ache Quotes

Saturday, 8 May 2010

Extra special???...cet

Aku cuai sangat lah..pendrive aku mana entah perginya hilang tak jumpa-jumpa. Dalam tuh banyak gambar yang belom 'dicuci' lagi..entah brapa ratus sumanya. Dlm lappy n PC banyak yang aku dah buang n aku pindahkan dlm pendrive yg hilang tuh. Takpe,hari ini dan esok aku jalankan misi habis habisan mencari pendrive yg hilang.
Semalam dalam dok jejalan nak cari barang nak hadiahkan mak aku terserempak ngan Kak Malu..bergambar sakan,tak toleh org kiri kanan lagik. Pastu terjumpa lak retis femes de amos..hehe..si Apis..no..bukan Apiz AF7...ni Apist90 (pon bukan nama sebenar) ..haha
Kejelesan melanda bila nampak Canon DSLR tergantung kat leher Apist. Hua..aku je yg takde......
*marilah kita menabung membeli DSLR*
Pastu aku bawak mak aku gi makan ABC extra special'' . Entah apa yg special,nama kat menu bukan main gah n gempak lagik..''extra special!'' coii..
Sama ja macam ABC biasa..ada nanas,kacang,laici..je..oh okay memang ada bubuh ice cream. Mungkin tu yg special nya. Hmmm...blah lah...RM4+ extra special utk yg itu?? cuma tambah icecream seketul jek? Bukan extra namanya. OH well..xtra tak xtra..tetap habis jugak. :)
'Noktah Cinta' pencalonan baru juara Muzik2 minggu nih. Jom undi bebanyak lagi..walau sehari dpt undi 20 kali jek.
*******************
*takde hari nenek sedunia..tapi slamat ari ibu buat nenek ku yg telah meninggal. semalam genap 7 hari nenek (adik kpd nenek yg melahirkan mak aku) aku dah takde kat dunia ini kerana kanser paru-paru. God bless her soul. RIP.


0 comments:

 

ceca Grumpy Cow