Heart-Ache Quotes

Saturday, 23 January 2010

Kenapa Ceca?!..Why Why Why!..

Hari Sabtu yang indah... kononnya...

Segala baju-baju tengah bersusun dan berbaris menunggu tuan punya nya untuk dicuci dan disidai..alang-alang cuaca tengah panas begini. Kalau tak, dah keluar sesama geng The Lobs tengok wayang. Teja ajak tengok criter Legion' ..memula tu blur la sangat, n then baru teringat oo..Legion yang i tertengok trailer nya dalam tv ( habis kat mana lagi kalau bukan kat tv? takkan dalam aquarium ) sure takde yang paham penulisan aku..huhu :p

Lepas dah siap segala , masak masak semua kemas bilik ( aku ni sengaja ker nak menunjukkan kerajinan dalam blog ni?) aku dok mengadap PC jer...teringat kisah semalam..

Pertama nya waktu petang semasa waktu rehat dok keluar nak pi Pejabat Pos temankan si Noni ambik barang pos laju dari Enfiniti.. tadaa!....tiket tengok Konsert Roket Hafiz,Akim dan Aril!..
Huhu..aku takde..coz aku tak dapat ekot..
Haha..naper la bgambar ceng gini..
lorr.. ini ticket nya..muahaha...sekeping kertas kuning yang panjang gitu..
Malam nya time aku tengah ngadap PC kebetulan tgh baca blog http://hafizfc.blogspot.com/ ..aku terima panggilan yang pada mulanya aku pikir panggilan hangit. Muahaha..rerupanya lelaki misteri dari Enfiniti Production kol aku cakap aku menang contest yang dorang wat tu gamaknya.. (macam la ramai sangat orang yang join..) ..fuh..siap dapat pi KL tengok rehearsal konsert roket dan peluang 'shooting' dalam rancangan ROKET..alamak......... (hoh?..kluar tv?)
Tapi..aku tolak. Aduii................
dush dush dush dush....(tumbuk bantal)

ni la rossele..err..rozel..air or ice..err..rozela..entah apa nama..tak tau nak sebut. Sila betulkan Ceca kalau tahu..



Sesungguhnya 'alat' ini tak de kena mengena dengan blog ni .. saje saje je ambik gambar bebarang yang ada di tempat keja.. tak tau apa motip. Kebosanan...


Kann...best lah Enfiniti aku tolong promot dorang kat blog nih..motip lah sangat... :p

Kalau nak tau...ini la perasaan Ceca sekarang..geram geram gerammmmmmmmmm!
Ceca ..kenapa ko tolak peluang keemasan itu...

dishh!








0 comments:

 

ceca Grumpy Cow